måndagen den 10:e september 2012

Mitt augusti.

I augusti fick jag äntligen lite...

..semester.

Jag var på konsert och såg..
 ..Marit Bergman och Lars Winnerbäck på Gröna lund.

Jag åkte till...
 ...Oskarshamn och hälsade på mamma.

Jag åkte vidare till Lenhovda...
...och sa hej till pappa och Anna.

Jag träffade också..

..Ida och härliga Tova och olle. Oj, vad vi bada.

Sen kom..
..Jakob och vi tog en golfrunda med farmor och farfar. Vi hade också fint väder så vi..

..tog en båttur och...
..njöt till fullo i solen. Kolla in alla inlägg om min smålandsresa här här och här och här också.

Jag hängde med..
..Isa, fina Hanna och lilla June. (och med Junes mamma Fanny)

Jag drack drinkar med..
...Emma på Marie laveau där Björn gjorde drinkarna.

Min frukostbricka...
                            
...såg oftast ut såhär.

Jag fotade mig i spegeln..
 ..och det blev såhär.

Jag var...
 ..GLAAD.

Emma och jag...
 ...började på vår hemlis.

 Jag var  också på...
 ..Popaganda där jag lyssnade på musik och fick bli lite full. Kolla inlägget här.

Detta var mitt Augusti. Att ha haft sommar är alltid härligt men jag hoppas att nästa sommar kommer bli tusen gånger bättre än den som varit. Jag syftar på dålig tajming av ledighet och för lite sol på kroppen. Tack 2012 men jag hoppas på sommaren 2013.

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild på June och sicka härliga hamburgare vi åt den dagen:) kram

    SvaraRadera